Školy obvykle nezamestnávajú IT odborníkov, a preto nielen nasadenie, ale aj dlhodobá prevádzka IT riešení sú pre ne komplikované. Školský rok zároveň predstavuje pravidelný cyklus, pri ktorom dochádza k obmene IT zariadení, pedagógov a študentov, aktualizácii učebných osnov, procesov a povinností atď. Tento cyklus si vyžaduje pravidelné aktualizácie na strane prevádzkovaných IT riešení.
Služby pravidelnej podpory obvykle obsahujú:
- aktualizáciu školských kont pedagógov, študentov a nepedagogických zamestnancov;
- aktualizáciu virtuálnych tried a skupín;
- aktualizáciu a hromadnú správu počítačov zamestnancov a učebníc;
- pravidelné aktualizačné školenia pedagógov a študentov;
- adopčné aktivity s cieľom digitalizácie nových scenárov využitia, ako sú napríklad kvízy a testy, virtuálne rodičovské združenie, virtuálny deň otvorených dverí atď.;
- pravidelné aktualizačné školenia administrátorov;
- ad hoc konzultácie;
- riešenie incidentov.
Samozrejme, každá škola si môže vybrať obsah požadovaných služieb podľa vlastných potrieb.
